Ny skod

Nu är Cabo ny skod. Blev toppen bra.
Behövdes verkligen ojojoj hehe =)
Till och med ja har gjort mej ett fynd med just skor..
det trodde ni inte om mej, att ja kunde köpa skor hihi..
ÅÅ skor är det bästa man kan köpa tror j. GILLAR

Igår vad mamma och jag på Axvalla trav och kolla lite hur man gör
en travhäst till ridhäst.
Det var en häst som va typ som cabo.. helst bara ville sprinnga iväg från allt tråkigt jobb :)
Fråga tjejen som hade kursena i Falköping om man är intresserad av detta.
Då sa hon nått som ja inte tänk på så mycket.
Ibland tycker jag att det går hur bra som helt på volt,
testar att trava hela spåret. 10 steg sen är de travar stegen som kommer in igen.
Jag ska gå in på volt direkt när ja känner att han börjar dra iväg,
Gjorde detta idag. Får se om de funkar :)
Allt annat gick jätte bra tyckte ja själv ialla fall.

Och som alltid så blir det alltid stressigt in i de sista.
Hem från stallet. skulle träffa Johanna och hennes mor och min mor
på rörstads parkeringen 17.30. Min plan var att åka från stallet lite innan 5.
men hää kom därifrån 17.20
fick hoppa över duschen å allt de där finslipet.
Dom fick välja Restaurng där vi skulle äta menans ja spring in å bytte om från ridkläder'
till lite menar vanliga :)
Var klar 18.38. tycker ja själv va väldigt bra gjort :))
Blev en väl förtjänad pizza :)

//
Rosezz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0