Roligt

Nu så har vi kommit igång igen Cabo och jag!
Han är piggare och gladare som aldrig för! så roligt att se och roligt att rida!
de går i 110 i skogen när vi väl kör hårt! Det bästa är att ja litar på honom
såpas att ja kan hantera den snabba farten nu i full galopp. kan släppa tyglarna och bara
få honom att sträcka ut sej =)
Som i för går (Söndag) Longcherade jag honom i ca 20 min innan ja hoppa upp på honom.
Märktes det ens att han varit igång i 20 min inna? haha nää inte alls. flåsa knappt ens :)
Underbart att ha en pigg och gald häst än att ha en seg å deppig häst =)

Daniel tycker att han är en bra häst! ska nog få upp honom nån gång inne i skogen då ingen ser hihi
har mina planer alltid =)

Idag red ja för Yasmin.. Gick bra islutet :) ska leka fram allt =) kommer bli hur kul som helst.
ska ta hjälpa av min köra sambo lite oxå! Tänk dej själv in i skogen och rida bland träd. padocken ska vi bara ha råligt inte tänka så mycket på alla måsten man måste ha eller göra för att både ja å cabo ska förstå varndra. utan de kommer av sej själv om man inte tänker så mycket! å ja tror fasen att de kan hjälpa mej väldigt mycket iaf som är en av sveriges största tänkare!!! 

Vill ut å rida nu men lite mörkt å mörk rädd är nog både Cabo å ja hihihi.. de vågar vi inte säj!!

Rosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0